Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/985
Назва: Аналіз та обгрунтування структури методичної системи формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників
Автори: Боровик, Людмила
Ключові слова: психолого-педагогічна компетентність
майбутні офіцери-прикордонники
методична система
відповідність
форми
методи
навчальні дисципліни
підсистема
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Боровик, Людмила. Аналіз та обгрунтування структури методичної системи формування психолого-педагогічної компетентності майбутніх офіцерів-прикордонників / Л. Боровик // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 99-105.
Короткий огляд (реферат): Психолого-педагогічна компетентність майбутніх офіцерів-прикордонників – це особистісне утворення, процес формування якого є тривалим, складним і передбачає розробку спеціальних сприятливих заходів та втілення їх в освітній процес. До таких заходів можна віднести створення методичної системи формування досліджуваної компетентності під час викладання загальновійськових та військово-спеціальних дисциплін. У статті методична система представляється як сукупність трьох структурних підсистем: цільової, змістовної та процесуально-організаційної. Кожна підсистема має свої складові елементи, переслідує певні цілі та містить внутрішні зв’язки. Розглянуто зміст представлених підсистем та встановлено відповідність між блоками навчальних дисциплін психолого-педагогічного й професійного спрямування, оптимальними формами і методами їх проведення та складовими досліджуваної компетентності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/985
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140429-Текст статті-300667-1-10-20180812.pdf477,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.