Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/986
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХомишак, Оксана-
dc.date.accessioned2022-02-23T12:19:43Z-
dc.date.available2022-02-23T12:19:43Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationХомишак, Оксана. Створення електронного посібника як передумова професійно-методичного становлення майбутнього вчителя французької мови / О. Хомишак // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 106-111.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/986-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано доцільність створення електронного посібника за допомогою програми Didapages, яка дає змогу майбутньому вчителеві французької мови розробляти, структурувати та систематизувати вправи, наповнювати їх контент аутентичним, мультимедійним матеріалом (аудіо, відео, статичною і/або динамічною анімацією). Доведено, що електронний посібник є сучасним ефективним і доступним засобом, який мотивує та удосконалює процес навчання іноземної мови завдяки його мультимедійності, креативності, інтерактивності та можливості наповнення аутентичним матеріалом.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич : Колоuk_UA
dc.subjectцифрова компетентністьuk_UA
dc.subjectелектронний посібникuk_UA
dc.subjectпрограма Didapagesuk_UA
dc.subjectфранцузька моваuk_UA
dc.subjectмультимедіаuk_UA
dc.subjectінтерактивністьuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectаутентичний матеріалuk_UA
dc.titleСтворення електронного посібника як передумова професійно-методичного становлення майбутнього вчителя французької мовиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140430-Текст статті-300669-1-10-20180812.pdf883,95 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.