Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/989
Назва: Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів початкових класів до міжособистісної взаємодії з дітьми та їх батьками в ситуації конфлікту
Автори: Коновальчук, Інна
Ключові слова: моделювання
модель
підготовка майбутніх учителів
міжособистісна взаємодія
ситуація конфлікту
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич : Коло
Бібліографічний опис: Коновальчук, Інна. Моделювання процесу підготовки майбутніх учителів початкових класів до міжособистісної взаємодії з дітьми та їх батьками в ситуації конфлікту / І. Коновальчук // Молодь і ринок. - 2018. - № 7. - С. 121-126.
Короткий огляд (реферат): У статті представлено результати моделювання процесу підготовки майбутніх учителів початкових класів до міжособистісної взаємодії з дітьми та їх батьками в ситуації конфлікту. Метод моделювання використано з метою аналізу та оптимізації структури, функцій, виявлення сутнісних характеристик підготовки студентів до означеного виду діяльності. Запропонована модель розглядається як педагогічна система, що відображає існуючі та спроектовані нові структури, функції, цілі, умови, зміст, організаційні форми, технології, цілісність реалізації яких забезпечує ефективність досягнення прогнозованих результатів. Структурно-функціональний підхід дозволив виділити в моделі такі основні блоки: цільовий, концептуальний, змістовний, процесуально-діяльнісний, оцінно-результативний.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/989
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
140436-Текст статті-300681-1-10-20180812.pdf245,09 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.