Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/999
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКонопля, Вікторія-
dc.contributor.authorКугай, Наталія-
dc.date.accessioned2022-03-14T12:17:47Z-
dc.date.available2022-03-14T12:17:47Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКонопля, Вікторія. Порівняльний аналіз інформатичної складової підготовкимайбутніх учителів математики : на прикладі пол. пед. у-тету імені комісії нац. освіти в Кракові / В. Конопля, Н. Кугай // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 49-54.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/999-
dc.description.abstractУ статті проаналізовано навчальний план Педагогічного університету імені Комісії національної освіти в Кракові підготовки студентів-математиків. З’ясовано, які саме дисципліни інформатичного спрямування та в якому обсязі вивчаються. Складено порівняльну діаграму і таблицю інформатичної підготовки майбутніх учителів у Польщі за такими спеціальностями: “Математика (вчитель)”, “Математика з інформатикою (вчитель)”, “Математика з англійською мовою (вчитель)”, “Математика та олігофренопедагогіка (вчитель)” та “Прикладна математика”.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectпідготовка майбутнього вчителя математикиuk_UA
dc.subjectпредмети інформатичного спрямуванняuk_UA
dc.subjectнавчальний планuk_UA
dc.subjectПольщаuk_UA
dc.titleПорівняльний аналіз інформатичної складової підготовкимайбутніх учителів математикиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133879-Текст статті-288180-1-10-20180617.pdf320,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.