Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1001
Назва: Автобіографія як історико-педагогічне джерело
Автори: Розман, Ірина
Ключові слова: автобіографія
педагогічна персоналія
історико-педагогічна наука
мемуаристика
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Розман, Ірина. Автобіографія як історико-педагогічне джерело / І. Розман // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 63-68.
Короткий огляд (реферат): Автобіографія є цінним джерелом особового походження щодо дослідження як окремих педагогічних персоналій, так і розвитку української педагогічної думки й історико-педагогічної науки загалом. У статті стисло проаналізовано особливості джерельної бази біографічних досліджень у сучасній історико-педагогічній науці. Розглянуто основні компоненти наукової біографії. Автор аналізує витоки становлення біографічного методу як інструменту наукового дослідження персоналії, джерела біографічного матеріалу. При використанні автобіографії як історико-педагогічного джерела дослідник повинен мати широку ерудицію та володіти відповідним рівнем джерелознавчої культури, розуміти змістові особливості різних жанрів мемуаристики та знатися на методах і прийомах їхнього критично-конструктивного аналізу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1001
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
133881-Текст статті-288184-1-10-20180617.pdf222,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.