Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1005
Назва: | Проблеми навчання іноземної мови у початковій школі : інноваційний контекст |
Автори: | Кравчук, Лілія |
Ключові слова: | іноземна мова початкова школа тенденції іншомовної освіти молодші школярі Європейські рекомендації з мовної освіти |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Кравчук, Лілія. Проблеми навчання іноземної мови у початковій школі : інноваційний контекст / Л. Кравчук // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С 84-88. |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано основні проблеми (педагогічні, методичні, організаційні) пов’язані із запровадженням вивчення іноземної мови в початковій школі; з’ясовано тенденції іншомовної освіти у Європейському мовному просторі; розкрито особливості запровадження іноземної мови в початковій школі України (90-ті роки XX ст.); обґрунтовано можливість і доцільність раннього навчання іноземних мов молодших школярів. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних та зарубіжних фахівців, який свідчить, що у контексті дослідження іншомовної освіти не існувало однозначної думки стосовно запровадження іноземної мови з другого чи з першого класу. Проте можна відзначити першочерговість цього питання у контексті вимог Загальноєвропейських рекомендацій з мовної освіти. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1005 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
133904-Текст статті-288205-1-10-20180617.pdf | 179,92 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.