Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1012
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯнкович, Олександра-
dc.date.accessioned2022-03-17T09:10:42Z-
dc.date.available2022-03-17T09:10:42Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationЯнкович, Олександра Розвиток здоров'язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (1991-2016 рр.) / О. Янкович // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 301-312uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1012-
dc.description.abstractУ статті на основі аналізу теоретичних аспектів та практики реалізації здоров’язбережувальних технологій у 90-х рр. ХХ ст. – на поч. ХХІ ст. визначено особливості їх розвитку в навчально-виховному процесі початкової школи. Наведено підходи до трактування понять, класифікації технологій у галузі здоров’язбереження. З’ясовано суть поняття «розвиток здоров’язбережувальних технологій». Виявлено можливості використання позитивних ідей досвіду генезису здоров’язбережувальних технологій у початковій школі та в педагогічних ВНЗ у процесі підготовки майбутніх учителів учнів молодшого шкільного вікуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні технологіїuk_UA
dc.subjectздоров’язбережувальні технології початкової школиuk_UA
dc.subjectздоров’яформуванняuk_UA
dc.subjectнавчання в русіuk_UA
dc.titleРозвиток здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (1991 − 2016 рр.)uk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
янкович (3).pdf268,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.