Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1012
Назва: Розвиток здоров’язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (1991 − 2016 рр.)
Автори: Янкович, Олександра
Ключові слова: здоров’язбережувальні технології
здоров’язбережувальні технології початкової школи
здоров’яформування
навчання в русі
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Янкович, Олександра Розвиток здоров'язбережувальних технологій у навчально-виховному процесі початкової школи (1991-2016 рр.) / О. Янкович // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / МОН України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій (заст. гол. ред.), В. П. Кемінь та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 4/36 : Педагогіка. – С. 301-312
Короткий огляд (реферат): У статті на основі аналізу теоретичних аспектів та практики реалізації здоров’язбережувальних технологій у 90-х рр. ХХ ст. – на поч. ХХІ ст. визначено особливості їх розвитку в навчально-виховному процесі початкової школи. Наведено підходи до трактування понять, класифікації технологій у галузі здоров’язбереження. З’ясовано суть поняття «розвиток здоров’язбережувальних технологій». Виявлено можливості використання позитивних ідей досвіду генезису здоров’язбережувальних технологій у початковій школі та в педагогічних ВНЗ у процесі підготовки майбутніх учителів учнів молодшого шкільного віку
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1012
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
янкович (3).pdf268,86 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.