Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1020
Назва: | Cognitive development of school children - operational thinking in the norm and pathology |
Інші назви: | Когнітивний розвиток школярів - операційне мислення у нормі й патології |
Автори: | Kostka-Szymanska, Małgorzata |
Ключові слова: | діти пізнання оперативне мислення читання дислексія |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Костка-Шиманська, Малгожата Когнітивний розвиток школярів - операційне мислення у нормі й патології = Kostka-Szymanska M. Cognitive development of school children - operational thinking in the norm and pathology / М. Костка-Шиманська // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 71-78. – Текст англ. м |
Короткий огляд (реферат): | У статті представлено результати дослідження зрілості мислення в групі дітей, які мають труднощі у читанні, і тих, хто вміє читати без будь-яких проблем. У дослідженні взяло участь шістдесят шість дітей (з нормою розвитку та з ризиком дислексії). Метою дослідження є оцінка зрілості мислення у дітей (вимірюється ефективність оперативного мислення). Нижчий рівень координації логічних структур мислення отримано в групі дітей з ризиком дислексії. Результати дослідження підтверджують відмінності в способі оперативного мислення між дітьми з ризиком дислексії і в нормі розвитку |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1020 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
костка.pdf | 383,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.