Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1029| Назва: | Фундаменталізація вищої професійної освіти майбутніх соціальних працівників: антропологічний та гуманістичний підхід | 
| Автори: | Ребуха, Лілія | 
| Ключові слова: | фундаменталізація освіти антропологічний та гуманістичний підхід соціальний працівник професійна освіта  | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Бібліографічний опис: | Ребуха, Лілія Фундаменталізація вищої професійної освіти майбутніх соціальних працівників: антропологічний та гуманістичний підхід / Л. Ребуха // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 156-163 | 
| Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено вивченню світоглядних основ фундаменталізації вищої професійної освіти майбутніх соціальних працівників з позиції освіти «вшир». Проаналізовані антропологічний та гуманістичний підходи, що сприяють більш ґрунтовному поясненню фундаменталізації освіти у вищому навчальному закладі. У межах цих підходів акцентовано увагу на важливості відтворення у змісті освіти цілісного образу людини як біопсихосоціальної системи та активно-творчих можливостей студента з його прагненням реалізувати себе на засадах любові до людини та в інтересах суспільства | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1029 | 
| Розташовується у зібраннях: | № 37 (2017) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| ребуха.pdf | 408,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.