Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1033| Назва: | Uwagi na marginesie zmian w ramach Europejskiej strefy edukacji wyższej1 | 
| Інші назви: | Проблеми у контексті змін у межах європейського простору вищої освіти | 
| Автори: | Sławiński, Piotr | 
| Ключові слова: | вища освіта підготовка кадрів європейський освітній простір наукові звання вчені ступені  | 
| Дата публікації: | 2017 | 
| Бібліографічний опис: | Славіньскі, Пьотр Проблеми у контексті змін у межах європейського простору вищої освіти / П. Славіньскі // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. – Вип. 5/37 : Педагогіка. – С. 189-196. – Текст пол. м | 
| Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито сутність європейського простору вищої освіти – трьохрівневу підготовку кадрів (бакалаврат, магістратура, аспірантура). Від епохи середньовіччя в університетах розвивалася система підготовки наукових кадрів, присвоєння учених звань і наукових ступенів. У Франції після революції (1789) започатковано відхід від однорідної системи. Ці зміни були зафіксовані в Центральній і Східній Європі, де дослідження в галузі гуманітарних наук були передані школам. Зроблено спробу порівняти наукову ступінь і вчене звання різних систем і представити їх сумісність | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1033 | 
| Розташовується у зібраннях: | № 37 (2017) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| славінські.pdf | 398,27 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.