Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1035
Назва: | Професійно-орієнтований дискурс і статусно-рольові відношення у контексті підготовки вчителя іноземної мови |
Автори: | Сосяк, Мирослава |
Ключові слова: | професійно-орієнтований дискурс компетентність навчальний тип дискурсу методичний тип дискурсу науковий тип дискурсу |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Сосяк, Мирослава. Професійно-орієнтований дискурс і статусно-рольові відношення у контексті підготовки вчителя іноземної мови / М. Сосяк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. - Вип. 5/37 : Педагогіка. - С. 206-217. - Бібліогр.: с. 215-216 (12 назв). |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано модель творення професійно-орієнтованого дискурсу, визначено його типи та жанри, а також наведено приклади завдань для перевірки рівня сформованості дискурсивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Професійно-орієнтований дискурс – це комунікативне явище, зумовлене статусно-рольовими відношеннями між комунікантами, у якому простежується взаємозвʼязок між лінгвістичними факторами, умовами та сферою спілкування, конкретними комунікативними намірами й цілями. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1035 |
Розташовується у зібраннях: | № 37 (2017) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка» |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
сосяк.pdf | 446,3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.