Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1035
Назва: Професійно-орієнтований дискурс і статусно-рольові відношення у контексті підготовки вчителя іноземної мови
Автори: Сосяк, Мирослава
Ключові слова: професійно-орієнтований дискурс
компетентність
навчальний тип дискурсу
методичний тип дискурсу
науковий тип дискурсу
Дата публікації: 2017
Бібліографічний опис: Сосяк, Мирослава. Професійно-орієнтований дискурс і статусно-рольові відношення у контексті підготовки вчителя іноземної мови / М. Сосяк // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [редкол.: М. М. Чепіль (гол. ред.), О. М. Кобрій, О. Є. Карпенко та ін.]. - Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2017. - Вип. 5/37 : Педагогіка. - С. 206-217. - Бібліогр.: с. 215-216 (12 назв).
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано модель творення професійно-орієнтованого дискурсу, визначено його типи та жанри, а також наведено приклади завдань для перевірки рівня сформованості дискурсивної компетентності майбутніх учителів іноземної мови. Професійно-орієнтований дискурс – це комунікативне явище, зумовлене статусно-рольовими відношеннями між комунікантами, у якому простежується взаємозвʼязок між лінгвістичними факторами, умовами та сферою спілкування, конкретними комунікативними намірами й цілями.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1035
Розташовується у зібраннях:№ 37 (2017) Людинознавчі студії. Серія «Педагогіка»

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
сосяк.pdf446,3 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.