Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1053
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кобрій, Ольга | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T09:09:22Z | - |
dc.date.available | 2022-03-24T09:09:22Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Кобрій, Ольга Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної підготовки фахівців / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 80-91 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1053 | - |
dc.description.abstract | У статті розкриваються істотні реформи у змісті педагогічної підготовки фахівців, її стратегічні засади та методологічні орієнтири, що проектуються на майбутню діяльність студентів та потребують обґрунтування сучасної педагогічної парадигми як сукупності теоретичних і методологічних підходів до організації педагогічних явищ і процесів. Враховані тенденції, пов’язані з переходом до особистісно орієнтованої моделі навчання та визначення базового інформаційно-змістового простору | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | зміст педагогічної підготовки фахівців | uk_UA |
dc.subject | сучасна педагогічна парадигма | uk_UA |
dc.subject | особистісно орієнтована модель навчання | uk_UA |
dc.subject | базовий інформаційно-змістовий простір | uk_UA |
dc.title | Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної підготовки фахівців | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кобрій (7).pdf | 222,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.