Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1053
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобрій, Ольга-
dc.date.accessioned2022-03-24T09:09:22Z-
dc.date.available2022-03-24T09:09:22Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationКобрій, Ольга Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної підготовки фахівців / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 80-91uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1053-
dc.description.abstractУ статті розкриваються істотні реформи у змісті педагогічної підготовки фахівців, її стратегічні засади та методологічні орієнтири, що проектуються на майбутню діяльність студентів та потребують обґрунтування сучасної педагогічної парадигми як сукупності теоретичних і методологічних підходів до організації педагогічних явищ і процесів. Враховані тенденції, пов’язані з переходом до особистісно орієнтованої моделі навчання та визначення базового інформаційно-змістового просторуuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзміст педагогічної підготовки фахівцівuk_UA
dc.subjectсучасна педагогічна парадигмаuk_UA
dc.subjectособистісно орієнтована модель навчанняuk_UA
dc.subjectбазовий інформаційно-змістовий простірuk_UA
dc.titleПарадигмальні напрями реформування змісту сучасної підготовки фахівцівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобрій (7).pdf222,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.