Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1053
Назва: | Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної підготовки фахівців |
Автори: | Кобрій, Ольга |
Ключові слова: | зміст педагогічної підготовки фахівців сучасна педагогічна парадигма особистісно орієнтована модель навчання базовий інформаційно-змістовий простір |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Кобрій, Ольга Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної підготовки фахівців / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 80-91 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкриваються істотні реформи у змісті педагогічної підготовки фахівців, її стратегічні засади та методологічні орієнтири, що проектуються на майбутню діяльність студентів та потребують обґрунтування сучасної педагогічної парадигми як сукупності теоретичних і методологічних підходів до організації педагогічних явищ і процесів. Враховані тенденції, пов’язані з переходом до особистісно орієнтованої моделі навчання та визначення базового інформаційно-змістового простору |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1053 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
кобрій (7).pdf | 222,73 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.