Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1053
Назва: Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної підготовки фахівців
Автори: Кобрій, Ольга
Ключові слова: зміст педагогічної підготовки фахівців
сучасна педагогічна парадигма
особистісно орієнтована модель навчання
базовий інформаційно-змістовий простір
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Кобрій, Ольга Парадигмальні напрями реформування змісту сучасної підготовки фахівців / О. Кобрій // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 80-91
Короткий огляд (реферат): У статті розкриваються істотні реформи у змісті педагогічної підготовки фахівців, її стратегічні засади та методологічні орієнтири, що проектуються на майбутню діяльність студентів та потребують обґрунтування сучасної педагогічної парадигми як сукупності теоретичних і методологічних підходів до організації педагогічних явищ і процесів. Враховані тенденції, пов’язані з переходом до особистісно орієнтованої моделі навчання та визначення базового інформаційно-змістового простору
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1053
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
кобрій (7).pdf222,73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.