Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1064
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТерлецька, Леся-
dc.date.accessioned2022-03-24T11:46:50Z-
dc.date.available2022-03-24T11:46:50Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationТерлецька, Леся Вибір активних методів навчання в організації навчально-пізнавальної діяльності підлітків / Л. Терлецька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 193-201uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1064-
dc.description.abstractУ статті розкрито роль активних методів навчання у забезпеченні якісної навчально-пізнавальної діяльності підлітків. Вказано на необхідність удосконалення методів навчання, їх спрямування на розвиток пізнавальної активності, самостійності і творчості учнів. Визначено, що ефективність використання активних методів у школі залежить від уміння учителя обрати такі з них, які були б результативними у конкретних умовах, для кожного уроку, спираючись передовсім як на закони психології, так і на особливості дитячої психікиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectактивні методи навчанняuk_UA
dc.subjectнавчальнопізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectсамостійністьuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectпідлітокuk_UA
dc.titleВибір активних методів навчання в організації навчально-пізнавальної діяльності підлітківuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
терлецька.pdf210,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.