Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1064
Назва: | Вибір активних методів навчання в організації навчально-пізнавальної діяльності підлітків |
Автори: | Терлецька, Леся |
Ключові слова: | активні методи навчання навчальнопізнавальна діяльність самостійність творчість підліток |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Терлецька, Леся Вибір активних методів навчання в організації навчально-пізнавальної діяльності підлітків / Л. Терлецька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 193-201 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрито роль активних методів навчання у забезпеченні якісної навчально-пізнавальної діяльності підлітків. Вказано на необхідність удосконалення методів навчання, їх спрямування на розвиток пізнавальної активності, самостійності і творчості учнів. Визначено, що ефективність використання активних методів у школі залежить від уміння учителя обрати такі з них, які були б результативними у конкретних умовах, для кожного уроку, спираючись передовсім як на закони психології, так і на особливості дитячої психіки |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1064 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
терлецька.pdf | 210,82 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.