Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1064
Назва: Вибір активних методів навчання в організації навчально-пізнавальної діяльності підлітків
Автори: Терлецька, Леся
Ключові слова: активні методи навчання
навчальнопізнавальна діяльність
самостійність
творчість
підліток
Дата публікації: 2014
Бібліографічний опис: Терлецька, Леся Вибір активних методів навчання в організації навчально-пізнавальної діяльності підлітків / Л. Терлецька // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 193-201
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито роль активних методів навчання у забезпеченні якісної навчально-пізнавальної діяльності підлітків. Вказано на необхідність удосконалення методів навчання, їх спрямування на розвиток пізнавальної активності, самостійності і творчості учнів. Визначено, що ефективність використання активних методів у школі залежить від уміння учителя обрати такі з них, які були б результативними у конкретних умовах, для кожного уроку, спираючись передовсім як на закони психології, так і на особливості дитячої психіки
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1064
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
терлецька.pdf210,82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.