Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1068
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЯрославцева, Мілена-
dc.date.accessioned2022-03-24T12:16:17Z-
dc.date.available2022-03-24T12:16:17Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationЯрославцева, Мілена Структурні компоненти професійної самореалізації майбутнього фахівця з дошкільної освіти / М. Ярославцева // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 229-239uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1068-
dc.description.abstractСтаття присвячена проблемі становлення професійної самореалізації студентів. Подано аналіз досліджень з вивчення компонентів професійної самореалізації особистості. У статті представлені структурні компоненти професійної самореалізації майбутніх вихователів дітей дошкільного віку під час проходження педагогічної практики: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, рефлексивно-регулятивний, творчий. Обґрунтовано змістовний аспект і функціональне призначення кожного з компонентівuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectпрофесійна самореалізаціяuk_UA
dc.subjectструктурні компонентиuk_UA
dc.subjectмотиваційноціннісний компонентuk_UA
dc.subjectкогнітивний компонентuk_UA
dc.subjectрефлексивнорегулятивний компонентuk_UA
dc.subjectтворчий компонентuk_UA
dc.titleСтруктурні компоненти професійної самореалізації майбутнього фахівця з дошкільної освітиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ярославцева.pdf218,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.