Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1068
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ярославцева, Мілена | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T12:16:17Z | - |
dc.date.available | 2022-03-24T12:16:17Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Ярославцева, Мілена Структурні компоненти професійної самореалізації майбутнього фахівця з дошкільної освіти / М. Ярославцева // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 229-239 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1068 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена проблемі становлення професійної самореалізації студентів. Подано аналіз досліджень з вивчення компонентів професійної самореалізації особистості. У статті представлені структурні компоненти професійної самореалізації майбутніх вихователів дітей дошкільного віку під час проходження педагогічної практики: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, рефлексивно-регулятивний, творчий. Обґрунтовано змістовний аспект і функціональне призначення кожного з компонентів | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | професійна самореалізація | uk_UA |
dc.subject | структурні компоненти | uk_UA |
dc.subject | мотиваційноціннісний компонент | uk_UA |
dc.subject | когнітивний компонент | uk_UA |
dc.subject | рефлексивнорегулятивний компонент | uk_UA |
dc.subject | творчий компонент | uk_UA |
dc.title | Структурні компоненти професійної самореалізації майбутнього фахівця з дошкільної освіти | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ярославцева.pdf | 218,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.