Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1068
Назва: | Структурні компоненти професійної самореалізації майбутнього фахівця з дошкільної освіти |
Автори: | Ярославцева, Мілена |
Ключові слова: | професійна самореалізація структурні компоненти мотиваційноціннісний компонент когнітивний компонент рефлексивнорегулятивний компонент творчий компонент |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Ярославцева, Мілена Структурні компоненти професійної самореалізації майбутнього фахівця з дошкільної освіти / М. Ярославцева // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. В. Скотна, Г. Васянович. О. Є. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : [ВВ ДДПУ ім. І. Франка], 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 1. – С. 229-239 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена проблемі становлення професійної самореалізації студентів. Подано аналіз досліджень з вивчення компонентів професійної самореалізації особистості. У статті представлені структурні компоненти професійної самореалізації майбутніх вихователів дітей дошкільного віку під час проходження педагогічної практики: мотиваційно-ціннісний, когнітивний, рефлексивно-регулятивний, творчий. Обґрунтовано змістовний аспект і функціональне призначення кожного з компонентів |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1068 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ярославцева.pdf | 218,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.