Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1083
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Пахомова, Наталія | - |
dc.date.accessioned | 2022-03-24T14:12:41Z | - |
dc.date.available | 2022-03-24T14:12:41Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Пахомова, Наталія Рефлексивно-оцінна діяльність у контексті інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів / Н. Пахомова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 130-140 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1083 | - |
dc.description.abstract | У статті розкрита сутність поняття “інтеграція”. Схарактеризована рефлексивно-оцінна діяльність, як основа інтегративної професійної підготовки логопедів. Розглянуті якісні і кількісні показники сформованості корекційно-оцінного критерію інтеграції медико-психологічної та педагогічної підготовки. Обґрунтована необхідність стимулювання позитивної орієнтації на очікуваний результат та успішність корекційної роботи | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | інтеграція медико-психологічної і педагогічної складових | uk_UA |
dc.subject | критерії і показники сформованості інтегративних знань, | uk_UA |
dc.subject | професійна підготовка логопеда | uk_UA |
dc.subject | рефлексія | uk_UA |
dc.subject | оцінка | uk_UA |
dc.title | Рефлексивно-оцінна діяльність у контексті інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
пахомова.pdf | 222,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.