Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1083
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПахомова, Наталія-
dc.date.accessioned2022-03-24T14:12:41Z-
dc.date.available2022-03-24T14:12:41Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.citationПахомова, Наталія Рефлексивно-оцінна діяльність у контексті інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів / Н. Пахомова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 130-140uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1083-
dc.description.abstractУ статті розкрита сутність поняття “інтеграція”. Схарактеризована рефлексивно-оцінна діяльність, як основа інтегративної професійної підготовки логопедів. Розглянуті якісні і кількісні показники сформованості корекційно-оцінного критерію інтеграції медико-психологічної та педагогічної підготовки. Обґрунтована необхідність стимулювання позитивної орієнтації на очікуваний результат та успішність корекційної роботиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectінтеграція медико-психологічної і педагогічної складовихuk_UA
dc.subjectкритерії і показники сформованості інтегративних знань,uk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовка логопедаuk_UA
dc.subjectрефлексіяuk_UA
dc.subjectоцінкаuk_UA
dc.titleРефлексивно-оцінна діяльність у контексті інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедівuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
пахомова.pdf222,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.