Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1083
Назва: | Рефлексивно-оцінна діяльність у контексті інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів |
Автори: | Пахомова, Наталія |
Ключові слова: | інтеграція медико-психологічної і педагогічної складових критерії і показники сформованості інтегративних знань, професійна підготовка логопеда рефлексія оцінка |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Пахомова, Наталія Рефлексивно-оцінна діяльність у контексті інтегративної професійної підготовки майбутніх логопедів / Н. Пахомова // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / [редкол. : Н. Скотна, Г. Васянович. О. Карпенко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 29 : Педагогіка№Ч. 2. – С. 130-140 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розкрита сутність поняття “інтеграція”. Схарактеризована рефлексивно-оцінна діяльність, як основа інтегративної професійної підготовки логопедів. Розглянуті якісні і кількісні показники сформованості корекційно-оцінного критерію інтеграції медико-психологічної та педагогічної підготовки. Обґрунтована необхідність стимулювання позитивної орієнтації на очікуваний результат та успішність корекційної роботи |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1083 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
пахомова.pdf | 222,58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.