Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1092
Назва: | Артистизм як вияв творчого начала майбутнього педагога- музиканта в диригентсько-хоровій діяльності |
Автори: | Багрій, Тетяна |
Ключові слова: | майбутній музикант-педагог професійна підготовка виконавська діяльність диригент хоровий колектив імпровізація акторська майстерність артистизм |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Багрій, Тетяна. Артистизм як вияв творчого начала майбутнього педагога- музиканта в диригентсько-хоровій діяльності / Т. Багрій // Молодь і ринок. - 2018. - № 5. - С. 134-138. |
Короткий огляд (реферат): | У статті висвітлюється важливість формування артистизму майбутнього педагога-музиканта в процесі професійної підготовки. Обґрунтовано питання оволодіння елементами акторської майстерності. Автор визначає умови, у яких шліфується професійна майстерність педагога-музиканта. Дається визначення поняття “артистизм”. Виявляються спільні елементи діяльності та відмінності професії педагога й актора. Вказано шляхи реалізації виконавсько-хорової діяльності і зазначається роль артистизму в цьому процесі. Артистизм розглядається як необхідність самостійної творчості та успішної виконавської діяльності, у якій велика роль відводиться інтерпретації хорового твору, глибокому осмисленню музики та чуттєвому проникненню в образну сферу хорового твору. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1092 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
133924-Текст статті-288230-1-10-20180617.pdf | 309,44 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.