Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1127
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАлєко, Оксана-
dc.contributor.authorДьома, Світлана-
dc.date.accessioned2022-03-31T11:15:03Z-
dc.date.available2022-03-31T11:15:03Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationАлєко, Оксана Співпраця закладу дошкільної освіти та родини - необхідність і вимога сьогодення / О. Алєко, С. Дьома // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 11-17uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1127-
dc.description.abstractУ запропонованій публікації обґрунтовано важливість і значущість співпраці закладу дошкільної освіти з родинами вихованців у час реформування дошкільної освіти і серйозних трансформацій у сучасному суспільстві. Здійснено аналіз вітчизняних і зарубіжних досліджень з означеної проблеми, приділено увагу новим законодавчим документам (Державний стандарт дошкільної освіти, Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку) та зроблено акценти саме на розв’язанні проблеми співпраці закладу дошкільної освіти і батьків вихованців у цих документах. Схарактеризовано процес співпраці педагогів закладу дошкільної освіти і батьків як двобічний, циклічний та поетапний. Заявлено про сучасні тенденції контактної діяльності педагогів закладів дошкільної освіти з родинами. Проаналізовано мету взаємодії двох важливих для дитини соціальних інститутів. Розкрито змістове наповнення основних етапів співпраці, а також висвітлено основні форми і методи роботи, які впроваджуються на кожному з етапів. Акцентовано на необхідності динамічної й адекватної батьківської позиції, яка б відповідала потребам, а також індивідуальним та віковим можливостям дитини. На прикладі конкретного закладу дошкільної освіти продемонстровано дієві форми співпраці педагогів із родинами вихованців, такі як творча майстерня, театральний клуб, родинний театральний гурт, інтерактивні ігри з елементами соціального театру і Плейбеку, спільні батьківсько-дитячі свята та розваги, тематичні акції, які протягом тривалого часу впроваджуються в освітній процес дошкільного закладу. Як приклад наведено тезовий конспект театральної вікторини для батьків і дітей «Знавці театру», яка була проведена в цьому закладі дошкільної освіти. Заявлено плани на майбутнє фахівців педагогічного колективу і перспективи подальших досліджень з означеної проблеми.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectвихователіuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectродини вихованцівuk_UA
dc.subjectспівпрацяuk_UA
dc.titleСпівпраця закладу дошкільної освіти та родини - необхідність і вимога сьогоденняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
алєко.pdf318,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.