Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1127
Назва: | Співпраця закладу дошкільної освіти та родини - необхідність і вимога сьогодення |
Автори: | Алєко, Оксана Дьома, Світлана |
Ключові слова: | заклад дошкільної освіти вихователі діти дошкільного віку родини вихованців співпраця |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Алєко, Оксана Співпраця закладу дошкільної освіти та родини - необхідність і вимога сьогодення / О. Алєко, С. Дьома // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 11-17 |
Короткий огляд (реферат): | У запропонованій публікації обґрунтовано важливість і значущість співпраці закладу дошкільної освіти з родинами вихованців у час реформування дошкільної освіти і серйозних трансформацій у сучасному суспільстві. Здійснено аналіз вітчизняних і зарубіжних досліджень з означеної проблеми, приділено увагу новим законодавчим документам (Державний стандарт дошкільної освіти, Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку) та зроблено акценти саме на розв’язанні проблеми співпраці закладу дошкільної освіти і батьків вихованців у цих документах. Схарактеризовано процес співпраці педагогів закладу дошкільної освіти і батьків як двобічний, циклічний та поетапний. Заявлено про сучасні тенденції контактної діяльності педагогів закладів дошкільної освіти з родинами. Проаналізовано мету взаємодії двох важливих для дитини соціальних інститутів. Розкрито змістове наповнення основних етапів співпраці, а також висвітлено основні форми і методи роботи, які впроваджуються на кожному з етапів. Акцентовано на необхідності динамічної й адекватної батьківської позиції, яка б відповідала потребам, а також індивідуальним та віковим можливостям дитини. На прикладі конкретного закладу дошкільної освіти продемонстровано дієві форми співпраці педагогів із родинами вихованців, такі як творча майстерня, театральний клуб, родинний театральний гурт, інтерактивні ігри з елементами соціального театру і Плейбеку, спільні батьківсько-дитячі свята та розваги, тематичні акції, які протягом тривалого часу впроваджуються в освітній процес дошкільного закладу. Як приклад наведено тезовий конспект театральної вікторини для батьків і дітей «Знавці театру», яка була проведена в цьому закладі дошкільної освіти. Заявлено плани на майбутнє фахівців педагогічного колективу і перспективи подальших досліджень з означеної проблеми. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1127 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
алєко.pdf | 318,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.