Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1140
Назва: | Можливості застосування інноваційних методик зі студентами - фізичними терапевтами |
Автори: | Компанець, Наталія |
Ключові слова: | інноваційні технологі інтерактивні технології іноземна мова фізична терапія нформаційно-комунікаційні технології |
Дата публікації: | 2021 |
Бібліографічний опис: | Компанець, Наталія Можливості застосування інноваційних методик зі студентами - фізичними терапевтами / Н. Компанець // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 12/44 : Педагогіка. – С. 94-98 |
Короткий огляд (реферат): | У цій статті висвітлено проблематику застосування інноваційних технологій у навчанні студентів, що здобувають знання зі спеціальності «Фізична терапія», що має на меті не звичайне здобуття певного рівня мовних навичок, а повноцінне їх інтегрування в жит-тя студента і розширення меж його інтелектуального і особистісного пошуку. Таким чином, для конкретизації базису з цього питання надані визначення та якісна характеристика термінів «інноваційна освітня технологія» та «інтерактивне навчання», чітко описано структуру та охарактеризовано її складники. Окрім цього, в статті означено чітку залежність між сен-сорним фізіологічно обґрунтованим сприйняттям і освоєнням студентом інформації та типом її вигляду, з огляду на максимально широкий спектр можливого навчального матеріалу – графічних матеріалів, схем, таблиць, відео та аудіодоріжок. Основними методами роботи, які викори-стовувались у дослідженні, є аналіз, класифікація, узагальнення та систематизація науково-теоретичного матеріалу. Головною метою вивчення іноземної мови в закладах вищої освіти є засвоєння її як звичайного засобу комунікації та інтеграції її як апарату, що дає змогу розши-рити потенційні межі спеціаліста. Велику частку матеріалу цієї статті займає характери-стика викладача, його ролі та призначення в сучасному світі. Одним з основних завдань вчите-ля як проміжної ланки між студентом і інформаційним простором є збереження та постійне підтримання рівня мотивації, пошук підходів для активного його залучення у процес. Також на прикладі інноваційного WebQuest методу, який орієнтований на пошук інформації, можна скла-сти чіткий алгоритм того, як має проходити заняття з максимально високим коефіцієнтом корисної дії, тобто створити для учнів середовище для повноцінного і всебічного розвитку їхніх компетенцій у навчанні іноземної мови |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1140 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Педагогіка |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
компанець.pdf | 309,78 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.