Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1181
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМотуз, Тетяна-
dc.contributor.authorШвидун, Віктор-
dc.date.accessioned2022-04-08T07:00:23Z-
dc.date.available2022-04-08T07:00:23Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМотуз, Тетяна Інноваційні процеси в системі освіти України: проблеми та перспективи / Т. Мотуз, В. Швидун // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 13/45 : Педагогіка. – С. 58-63.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1181-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз сучасного стану системи освіти України та вио-кремлено завдання щодо її подальшої модернізації й інноваційного розвитку на основі норма-тивних документів (Закон України «Про повну загальну середню освіту», «Нова українська школа. Концептуальні засади реформування середньої школи», «Державний стандарт базо-вої середньої освіти»). Відзначається необхідність трансформації ролі вчителя – від єдиного джерела інформації до коуча, фасилітатора, тьютора, модератора й активного викорис-тання інноваційних технологій у навчальному процесі в контексті гарантованого розвитку та становлення особистості здобувача освіти. Акцентується увага на необхідності запро-вадження інноваційних форм і методів організації освітнього процесу, зокрема для вирішення суперечностей між очікуваннями держави, суспільства стосовно підготовки здобувачів осві-ти й реальним станом речей.Здійснено аналіз типів педагогічних технологій, виокремлено і проаналізовано етапи реа-лізації навчання – адаптаційний, мобільно-дослідницький та науково-дослідницький. Обґрун-товується теза про доцільність використання в запровадженні інновацій у систему освіти відкритої моделі освіти, оскільки особливості, притаманні їй (зокрема, використання спе-ціалізованих технологій, економічна ефективність, гнучкість, модульність, паралельність, асинхронність, нова роль викладача та здобувача освіти тощо), сприятимуть швидкому реа-гуванню на зміни в соціально-економічній ситуації, пристосуванню до індивідуальних та гру-пових освітніх потреб і запитів.Проаналізовано основні завдання, сформульовані для педагогів Західної Європи, висловле-но авторське бачення пріоритетних завдань щодо гуманоцентричної переорієнтації освіти України в цілому з акцентуванням уваги на плюралізації форм організації навчання.Розглянуто питання автономії навчальних закладів – фінансової, управлінської, педагогіч-ної. Відзначається, що управління інноваційними процесами в системі освіти має бути спря-мовано на забезпечення самостійності освітньої галузі з власними механізмами фінансування, управління, функціонування та розвитку. Розроблено конкретні пропозиції щодо вдосконалення системи управління інноваційними процесами в системі освіти в Україні, зроблено висновок про необхідність переходу від вико-ристання педагогами педагогічних методик до використання педагогічних технологійuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectнноваціяuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectнноваційні педагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectідкрита модель освітиuk_UA
dc.subjectавтономія закладів освітиuk_UA
dc.subjectтрансформаціяuk_UA
dc.titleІнноваційні процеси в системі освіти України: проблеми та перспективиuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
мотуз.pdf296,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.