Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1182
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавчак, Ірина-
dc.date.accessioned2022-04-08T07:03:47Z-
dc.date.available2022-04-08T07:03:47Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСавчак, Ірина Розвиток мотивації студентів до вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчання / І. Савчак // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І.Франка; [ред. кол.: М.М.Чепіль(гол. ред.), О.М.Кобрій, О.Є.Карпенко та ін.]. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2021. – Вип. 13/45 : Педагогіка. – С. 64-70uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1182-
dc.description.abstractСтаттю присвячено визначенню основних шляхів підвищення мотивації сту-дентів до вивчення іноземної мови за допомогою дистанційних технологій. Світова пандемія COVID-19 повністю змінила усталений спосіб життя суспільства. Освіта – одна зі сфер, яка зазнала глобальних змін і, здавалось би, основним завданням було впровадження інноваційних технологій, які допоможуть налагодити освітній процес, але постало інше питання – забез-печення мотивації студентів в умовах дистанційного навчання з метою досягнення якісного результату. Питання розвитку мотивації студентів належить сьогодні до найбільш актуаль-них, адже мотивація – це спонукальна сила, яка впливає на формування поведінки особистос-ті, спрямовує її діяльність і дії на мотиваційні об’єкти, контролює реалізацію намірів, сприяє вибору нових технік і стратегій для реалізації мотивів. У статті відзначено важливість мотивації у вивченні іноземної мови в умовах дистанційного навчання за допомогою сучасних інформаційних технологій. Визначено поняття «дистанційне навчання», що передбачає інте-грацію інформаційних і педагогічних технологій, що забезпечують інтерактивність взаємодії педагога і студента, а також продуктивність навчального процесу. Визначено, що ключови-ми у вивченні мов є внутрішня і зовнішня мотивації. Внутрішня мотивація полягає у виконан-ні завдання, бо це приносить задоволення, а не заради доброї чи поганої оцінки. Зовнішня ж мотивація викликана зовнішніми чинниками, такими як задоволення очікувань викладача чи хороша оцінка. Проаналізовано сучасні інформаційні технології: програми, додатки, засто-сунки, які використовуються у навчальному процесі для підвищення рівня мотивації студен-тів у вивченні іноземних мов. Зазначено важливість ролі викладача в цьому процесі, в його вмінні організувати навчальний процес, створити позитивну доброзичливу атмосферу спілку-вання начального середовища. Виокремлено перелік програм, які можна використовувати на заняттях з метою підвищення рівня мотивації студентів до навчання мовиuk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectвнутрішня мотиваціяuk_UA
dc.subjectовнішня мотиваціяuk_UA
dc.subjectнфор-маційні технологіїuk_UA
dc.titleРозвиток мотивації студентів до вивчення іноземної мови в умовах дистанційного навчанняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Педагогіка

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
савчак.pdf315,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.