Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1276| Назва: | Методичні рекомендації щодо навчання "підприємливості та фінансової грамотності" на уроках історії України |
| Автори: | Баландюк, Роман |
| Ключові слова: | компетентність історія України діяльнісний підхід фінансова грамотність навчання підприємливості |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Дрогобич : Коло |
| Бібліографічний опис: | Баландюк, Роман. Методичні рекомендації щодо навчання "підприємливості та фінансової грамотності" на уроках історії України / Р. Баландюк // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 91-95. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються питання, що стосуються проблем методики навчання історії України. Визначено комплекс методичних рекомендацій, що сприятимуть активному навчанню “підприємливості та фінансової грамотності”. Дієвим механізмом втілення “підприємливості та фінансової грамотності” є використання компетентнісного, діяльнісного та особистісно орієнтованого підходів. Встановлено, що шкільний курс “Історія України” має величезний потенціал у реалізації ключової компетентності “ініціативність та підприємливість”. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1276 |
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 144292-Текст статті-309863-1-10-20181012.pdf | 234,28 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.