Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1277
Назва: Сукупність принципів розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої й самоосвітньої діяльності
Автори: Попов, Роман
Ключові слова: розвиток
автономність
студент
інтеграція
освітня діяльність
самоосвітня діяльність
вища школа
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Попов, Роман. Сукупність принципів розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої й самоосвітньої діяльності / Р. Попов // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 96-102.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється аналіз сукупності принципів розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої й самоосвітньої діяльності. За умови впливу соціального прогресу й новітніх наукових досягнень, виокремлення нових закономірностей навчання, накопичення досвіду роботи тих, хто навчає, й аналізу результатів навчання тих, хто навчається, певні принципи навчання видозмінюються, удосконалюються. Сучасні принципи зумовлюють вимоги до всіх компонентів навчального процесу: цілей і завдань, формування змісту, добору форм і методів, стимулювання, планування й аналізу результатів, які вже досягнуто.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1277
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144293-Текст статті-309865-1-10-20181012.pdf702,25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.