Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1277
Назва: | Сукупність принципів розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої й самоосвітньої діяльності |
Автори: | Попов, Роман |
Ключові слова: | розвиток автономність студент інтеграція освітня діяльність самоосвітня діяльність вища школа |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Попов, Роман. Сукупність принципів розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої й самоосвітньої діяльності / Р. Попов // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 96-102. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснюється аналіз сукупності принципів розвитку автономності студентів в умовах інтеграції освітньої й самоосвітньої діяльності. За умови впливу соціального прогресу й новітніх наукових досягнень, виокремлення нових закономірностей навчання, накопичення досвіду роботи тих, хто навчає, й аналізу результатів навчання тих, хто навчається, певні принципи навчання видозмінюються, удосконалюються. Сучасні принципи зумовлюють вимоги до всіх компонентів навчального процесу: цілей і завдань, формування змісту, добору форм і методів, стимулювання, планування й аналізу результатів, які вже досягнуто. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1277 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
144293-Текст статті-309865-1-10-20181012.pdf | 702,25 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.