Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1315
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦзяньїн, Чень-
dc.date.accessioned2022-05-02T11:39:57Z-
dc.date.available2022-05-02T11:39:57Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationЦзяньїн, Чень. Педагогічні принципи формування комунікативних умінь студентів України і Китаю у вокально-ансамблевій діяльності / Ч. Цзяньїн // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 154-159.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1315-
dc.description.abstractУ статті актуалізовано потребу у формуванні комунікативних умінь студентів України і Китаю в контексті інтеграційних полікультурних процесів. Розроблено і представлено педагогічні принципи, що стали основою організаційно-методичної моделі формування комунікативних умінь студентів, а саме: адресності та полісемії інформації; узгодженості дій в контакті; міжетнічної толерантності (представлено характеристику міжетнічної толерантності); партнерської взаємодії. Опора на представлені принципи сприяє об’єднанню виконавців ансамблю в єдиний злагоджено функціонуючий організм з опорою на співдію, забезпечуючи високе художнє виконання вокальних творів.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectкомунікативні умінняuk_UA
dc.subjectвокально-ансамблева діяльністьuk_UA
dc.subjectпедагогічні принципиuk_UA
dc.subjectадресність та полісемія інформаціїuk_UA
dc.subjectконтактuk_UA
dc.subjectспівдіяuk_UA
dc.subjectміжетнічна толерантністьuk_UA
dc.subjectпартнерський підхідuk_UA
dc.titleПедагогічні принципи формування комунікативних умінь студентів України і Китаю у вокально-ансамблевій діяльностіuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144331-Текст статті-309968-1-10-20181013.pdf339,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.