Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1315
Назва: Педагогічні принципи формування комунікативних умінь студентів України і Китаю у вокально-ансамблевій діяльності
Автори: Цзяньїн, Чень
Ключові слова: комунікативні уміння
вокально-ансамблева діяльність
педагогічні принципи
адресність та полісемія інформації
контакт
співдія
міжетнічна толерантність
партнерський підхід
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Цзяньїн, Чень. Педагогічні принципи формування комунікативних умінь студентів України і Китаю у вокально-ансамблевій діяльності / Ч. Цзяньїн // Молодь і ринок. - 2018. - № 9. - С. 154-159.
Короткий огляд (реферат): У статті актуалізовано потребу у формуванні комунікативних умінь студентів України і Китаю в контексті інтеграційних полікультурних процесів. Розроблено і представлено педагогічні принципи, що стали основою організаційно-методичної моделі формування комунікативних умінь студентів, а саме: адресності та полісемії інформації; узгодженості дій в контакті; міжетнічної толерантності (представлено характеристику міжетнічної толерантності); партнерської взаємодії. Опора на представлені принципи сприяє об’єднанню виконавців ансамблю в єдиний злагоджено функціонуючий організм з опорою на співдію, забезпечуючи високе художнє виконання вокальних творів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1315
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
144331-Текст статті-309968-1-10-20181013.pdf339,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.