Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1346
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Олександр | - |
dc.contributor.author | Бегей, Галина | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-05T13:29:02Z | - |
dc.date.available | 2022-05-05T13:29:02Z | - |
dc.date.issued | 2017 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко, Олександр Християнська модель особистості як джерело основних принципів належного педагогічного мислення / О. Ткаченко, Г. Бегей // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франк, 2017. – Вип. 34 : Філософія. – С. 102-121 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1346 | - |
dc.description.abstract | Розглянуто суттєві характеристики особистісного образубуття –абсолюти людського, які визначають ухристиянській антропології антропологічну модель особистості. Акцентовано увагу на таких суттєвих характеристиках, як свобода, любов, відкритість, творчий характер, цінність, унікальність, цілісність і неподільність, самосвідомість, соборність. Наголошено, що такахристиянська модель особистості постає джерелом основних принципів належного педагогічного мислення. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | належне педагогічне мислення | uk_UA |
dc.subject | відкритість | uk_UA |
dc.subject | віра | uk_UA |
dc.subject | виховання | uk_UA |
dc.subject | християнська антропологія | uk_UA |
dc.title | Християнська модель особистості як джерело основних принципів належного педагогічного мислення | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Філософія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ткаченко (4).pdf | 441,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.