Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1346
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Олександр-
dc.contributor.authorБегей, Галина-
dc.date.accessioned2022-05-05T13:29:02Z-
dc.date.available2022-05-05T13:29:02Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationТкаченко, Олександр Християнська модель особистості як джерело основних принципів належного педагогічного мислення / О. Ткаченко, Г. Бегей // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франк, 2017. – Вип. 34 : Філософія. – С. 102-121uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1346-
dc.description.abstractРозглянуто суттєві характеристики особистісного образубуття –абсолюти людського, які визначають ухристиянській антропології антропологічну модель особистості. Акцентовано увагу на таких суттєвих характеристиках, як свобода, любов, відкритість, творчий характер, цінність, унікальність, цілісність і неподільність, самосвідомість, соборність. Наголошено, що такахристиянська модель особистості постає джерелом основних принципів належного педагогічного мислення.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.subjectналежне педагогічне мисленняuk_UA
dc.subjectвідкритістьuk_UA
dc.subjectвіраuk_UA
dc.subjectвихованняuk_UA
dc.subjectхристиянська антропологіяuk_UA
dc.titleХристиянська модель особистості як джерело основних принципів належного педагогічного мисленняuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Людинознавчі студії. Серія Філософія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ткаченко (4).pdf441,84 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.