Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1346
Назва: | Християнська модель особистості як джерело основних принципів належного педагогічного мислення |
Автори: | Ткаченко, Олександр Бегей, Галина |
Ключові слова: | належне педагогічне мислення відкритість віра виховання християнська антропологія |
Дата публікації: | 2017 |
Бібліографічний опис: | Ткаченко, Олександр Християнська модель особистості як джерело основних принципів належного педагогічного мислення / О. Ткаченко, Г. Бегей // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : РВВ ДДПУ ім. І. Франк, 2017. – Вип. 34 : Філософія. – С. 102-121 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто суттєві характеристики особистісного образубуття –абсолюти людського, які визначають ухристиянській антропології антропологічну модель особистості. Акцентовано увагу на таких суттєвих характеристиках, як свобода, любов, відкритість, творчий характер, цінність, унікальність, цілісність і неподільність, самосвідомість, соборність. Наголошено, що такахристиянська модель особистості постає джерелом основних принципів належного педагогічного мислення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1346 |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Філософія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ткаченко (4).pdf | 441,84 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.