Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1351| Назва: | Вихідні положення екзистенціалізму в кіномистецтві: онтологічна проблематика |
| Автори: | Бурий, Андрій |
| Ключові слова: | онтологія екзистенціалізм кіномистецтво буття |
| Дата публікації: | 2015 |
| Бібліографічний опис: | Бурий, Андрій Вихідні положення екзистенціалізму в кіномистецтві: онтологічна проблематика / А. Бурий // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ ім. І. Франка / [редкол.: Н. В. Скотна, О. А. Ткаченко, Т. І. Біленко та ін.] ; МОН України, ДДПУ ім. І. Франка. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франк, 2015. – Вип. 32 : Філософія. – С. 24-40 |
| Короткий огляд (реферат): | Обґрунтовано положення про те, що кінематограф постає своєрідним способом філософування та індикатором духовних процесів у суспільстві, перебуваючи у синхронності з актуальними тенденціями філософської думки свого часу. Проаналізовано окреміположення онтологічного вчення екзистенціалізму крізь призму проблеми людського існування. Розглянуто простір і час як апріорнімоменти нашого буття, встановлено можливість тлумачення буття як специфічної форми поневолення людини. Актуалізовано кінематографічні рецепції екзистенціалістської онтології. Зокрема, здійснено філософський аналіз тих форм кіномистецтва, у яких найбільш яскраво подавались ті риси й детермінанти людського існування, що вписуються у характерне для екзистенціалізму розведення онтичного й онтологічного статусу буття людини порівняно з іншими видами сущого |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1351 |
| Розташовується у зібраннях: | № 32 (2015) Людинознавчі студії. Серія «Філософія» |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| бурий.pdf | 269,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.