Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1374
Назва: Оцінювання сформованої готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності за умов фундаменталізації освіти на засадах інтеграції інноваційних технологій
Автори: Ребуха, Лілія
Ключові слова: готовність до професійної діяльності
майбутні соціальні працівники
педагогічні умови організації навчального процесу
критерії
показники та рівні готовності
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Ребуха, Лілія. Оцінювання сформованої готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності за умов фундаменталізації освіти на засадах інтеграції інноваційних технологій / Л. Ребуха // Молодь і ринок. - 2018. - № 10. - С. 57-62.
Короткий огляд (реферат): У статті визначено сутність розуміння готовності майбутніх соціальних працівників до професійної діяльності за умов фундаменталізації освіти, що слугує важливим системотвірним чинником професійної підготовки та інтегральним особистісним утворенням. Здійснено оцінку сформованої готовності до професійної метадіяльності як у перетині структурних компонентів, критеріїв і показників, так і з позицій критеріально-рівневих залежностей. Зреалізована авторська педагогічна система, що базується на встановлених педагогічних умовах, засвідчила більш ефективне формування фахової готовності в експериментальних групах, ніж у контрольних.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1374
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
146993-Текст статті-316914-1-10-20181110.pdf267,17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.