Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1428
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРостикус, Надія-
dc.date.accessioned2022-05-12T12:17:10Z-
dc.date.available2022-05-12T12:17:10Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРостикус, Надія. Організація освітнього процесу з використанням системи ситуаційних діалогічних вправ на уроках української мови в початкових класах / Н. Ростикус // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 137-143.uk_UA
dc.identifier.otherDOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2018.152280-
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1428-
dc.description.abstractУ статті розглянуто процес формування діалогічного мовлення учнів початкових класів засобом ситуаційних вправ. Розкрито поняття “ситуаційні вправи”. Автором визначено періоди й етапи опанування учнями діалогічного мовлення. Запропоновано систему вправ з метою розвитку діалогічного мовлення учнів. Схарактеризовано особливості організації навчально-мовленнєвої діяльності відповідно до визначених етапів. Обґрунтовано ефективність навчальних ситуаційних вправ у систематичному застосуванні їх на уроках вивчення лексико-граматичного матеріалу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectдіалогuk_UA
dc.subjectдіалогічне мовленняuk_UA
dc.subjectситуаційні вправиuk_UA
dc.subjectсистема вправuk_UA
dc.subjectперіодuk_UA
dc.subjectетапuk_UA
dc.titleОрганізація освітнього процесу з використанням системи ситуаційних діалогічних вправ на уроках української мови в початкових класахuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152280-Текст статті-329113-1-10-20181221.pdf435,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.