Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1428
Назва: Організація освітнього процесу з використанням системи ситуаційних діалогічних вправ на уроках української мови в початкових класах
Автори: Ростикус, Надія
Ключові слова: діалог
діалогічне мовлення
ситуаційні вправи
система вправ
період
етап
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Ростикус, Надія. Організація освітнього процесу з використанням системи ситуаційних діалогічних вправ на уроках української мови в початкових класах / Н. Ростикус // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 137-143.
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто процес формування діалогічного мовлення учнів початкових класів засобом ситуаційних вправ. Розкрито поняття “ситуаційні вправи”. Автором визначено періоди й етапи опанування учнями діалогічного мовлення. Запропоновано систему вправ з метою розвитку діалогічного мовлення учнів. Схарактеризовано особливості організації навчально-мовленнєвої діяльності відповідно до визначених етапів. Обґрунтовано ефективність навчальних ситуаційних вправ у систематичному застосуванні їх на уроках вивчення лексико-граматичного матеріалу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1428
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152280-Текст статті-329113-1-10-20181221.pdf435,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.