Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1428
Назва: | Організація освітнього процесу з використанням системи ситуаційних діалогічних вправ на уроках української мови в початкових класах |
Автори: | Ростикус, Надія |
Ключові слова: | діалог діалогічне мовлення ситуаційні вправи система вправ період етап |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Ростикус, Надія. Організація освітнього процесу з використанням системи ситуаційних діалогічних вправ на уроках української мови в початкових класах / Н. Ростикус // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 137-143. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто процес формування діалогічного мовлення учнів початкових класів засобом ситуаційних вправ. Розкрито поняття “ситуаційні вправи”. Автором визначено періоди й етапи опанування учнями діалогічного мовлення. Запропоновано систему вправ з метою розвитку діалогічного мовлення учнів. Схарактеризовано особливості організації навчально-мовленнєвої діяльності відповідно до визначених етапів. Обґрунтовано ефективність навчальних ситуаційних вправ у систематичному застосуванні їх на уроках вивчення лексико-граматичного матеріалу. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1428 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
152280-Текст статті-329113-1-10-20181221.pdf | 435,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.