Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1435
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКобилянська, Тетяна-
dc.date.accessioned2022-05-13T10:42:54Z-
dc.date.available2022-05-13T10:42:54Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКобилянська, Тетяна. Характеристика готовності до професійної діяльності як педагогічної категорії / Т. Кобилянська // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 164-170.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1435-
dc.description.abstractУ статті здійснено аналіз поняття “готовність до професійної діяльності” через різні підходи. Встановлено, що згідно функціонального підходу вона розуміється як процес і результат формування установок особистості, особистісно-діяльнісного інтегральне психічне утворення особистості, яке формується в діяльності, культурологічного через професійну культуру, психологічного як комплекс взаємопов’язаних та взаємозумовлених психологічних якостей, компетентнісного – передбачає те, що компетентність нормується на основі готовності, яка входить в її структуру.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectфункціональний підхідuk_UA
dc.subjectпсихологічний підхідuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectкультурологічний підхідuk_UA
dc.subjectособистісно-діяльнісний підхідuk_UA
dc.subjectготовність до професійної діяльностіuk_UA
dc.titleХарактеристика готовності до професійної діяльності як педагогічної категоріїuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152285-Текст статті-329130-1-10-20181221.pdf297,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.