Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1435
Назва: Характеристика готовності до професійної діяльності як педагогічної категорії
Автори: Кобилянська, Тетяна
Ключові слова: функціональний підхід
психологічний підхід
компетентнісний підхід
культурологічний підхід
особистісно-діяльнісний підхід
готовність до професійної діяльності
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Кобилянська, Тетяна. Характеристика готовності до професійної діяльності як педагогічної категорії / Т. Кобилянська // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 164-170.
Короткий огляд (реферат): У статті здійснено аналіз поняття “готовність до професійної діяльності” через різні підходи. Встановлено, що згідно функціонального підходу вона розуміється як процес і результат формування установок особистості, особистісно-діяльнісного інтегральне психічне утворення особистості, яке формується в діяльності, культурологічного через професійну культуру, психологічного як комплекс взаємопов’язаних та взаємозумовлених психологічних якостей, компетентнісного – передбачає те, що компетентність нормується на основі готовності, яка входить в її структуру.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1435
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
152285-Текст статті-329130-1-10-20181221.pdf297,23 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.