Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1435
Назва: | Характеристика готовності до професійної діяльності як педагогічної категорії |
Автори: | Кобилянська, Тетяна |
Ключові слова: | функціональний підхід психологічний підхід компетентнісний підхід культурологічний підхід особистісно-діяльнісний підхід готовність до професійної діяльності |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Кобилянська, Тетяна. Характеристика готовності до професійної діяльності як педагогічної категорії / Т. Кобилянська // Молодь і ринок. - 2018. - № 11. - С. 164-170. |
Короткий огляд (реферат): | У статті здійснено аналіз поняття “готовність до професійної діяльності” через різні підходи. Встановлено, що згідно функціонального підходу вона розуміється як процес і результат формування установок особистості, особистісно-діяльнісного інтегральне психічне утворення особистості, яке формується в діяльності, культурологічного через професійну культуру, психологічного як комплекс взаємопов’язаних та взаємозумовлених психологічних якостей, компетентнісного – передбачає те, що компетентність нормується на основі готовності, яка входить в її структуру. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1435 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
152285-Текст статті-329130-1-10-20181221.pdf | 297,23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.