Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1442
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сарієнко, Володимир | - |
dc.contributor.author | Решетова, Ірина | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-13T11:16:39Z | - |
dc.date.available | 2022-05-13T11:16:39Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Сарієнко, Володимир. Логіко-дидактичний аналіз процедури пояснення в контексті розвитку пізнавальних умінь школярів у навчанні / В. Сарієнко, І. Решетова // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 38-44. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1442 | - |
dc.description.abstract | У статті на основі логіко-структурного аналізу наукового знання розглядається сутність, зміст і структура процедури пояснення, її місце і роль в загальній системі пізнавального процесу та її проекція на навчальний процес у школі. Визначається предмет пізнавальної діяльності школярів у процесі навчання. Розкривається зміст процедурно-операційного способу навчання, описується технологія виконання процедури пояснення в межах зазначеного способу. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | структура наукового знання | uk_UA |
dc.subject | навчальний процес | uk_UA |
dc.subject | процедура пояснення | uk_UA |
dc.subject | логічні засоби пізнання | uk_UA |
dc.subject | пізнавальна діяльність | uk_UA |
dc.subject | початкова освіта | uk_UA |
dc.title | Логіко-дидактичний аналіз процедури пояснення в контексті розвитку творчих пізнавальних умінь школярів у навчанні | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
155438-Текст статті-338174-1-10-20190130.pdf | 358,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.