Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1442
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСарієнко, Володимир-
dc.contributor.authorРешетова, Ірина-
dc.date.accessioned2022-05-13T11:16:39Z-
dc.date.available2022-05-13T11:16:39Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationСарієнко, Володимир. Логіко-дидактичний аналіз процедури пояснення в контексті розвитку пізнавальних умінь школярів у навчанні / В. Сарієнко, І. Решетова // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 38-44.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1442-
dc.description.abstractУ статті на основі логіко-структурного аналізу наукового знання розглядається сутність, зміст і структура процедури пояснення, її місце і роль в загальній системі пізнавального процесу та її проекція на навчальний процес у школі. Визначається предмет пізнавальної діяльності школярів у процесі навчання. Розкривається зміст процедурно-операційного способу навчання, описується технологія виконання процедури пояснення в межах зазначеного способу.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectструктура наукового знанняuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectпроцедура поясненняuk_UA
dc.subjectлогічні засоби пізнанняuk_UA
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk_UA
dc.subjectпочаткова освітаuk_UA
dc.titleЛогіко-дидактичний аналіз процедури пояснення в контексті розвитку творчих пізнавальних умінь школярів у навчанніuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155438-Текст статті-338174-1-10-20190130.pdf358,04 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.