Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1442| Назва: | Логіко-дидактичний аналіз процедури пояснення в контексті розвитку творчих пізнавальних умінь школярів у навчанні |
| Автори: | Сарієнко, Володимир Решетова, Ірина |
| Ключові слова: | структура наукового знання навчальний процес процедура пояснення логічні засоби пізнання пізнавальна діяльність початкова освіта |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Дрогобич: Коло |
| Бібліографічний опис: | Сарієнко, Володимир. Логіко-дидактичний аналіз процедури пояснення в контексті розвитку пізнавальних умінь школярів у навчанні / В. Сарієнко, І. Решетова // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 38-44. |
| Короткий огляд (реферат): | У статті на основі логіко-структурного аналізу наукового знання розглядається сутність, зміст і структура процедури пояснення, її місце і роль в загальній системі пізнавального процесу та її проекція на навчальний процес у школі. Визначається предмет пізнавальної діяльності школярів у процесі навчання. Розкривається зміст процедурно-операційного способу навчання, описується технологія виконання процедури пояснення в межах зазначеного способу. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1442 |
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 155438-Текст статті-338174-1-10-20190130.pdf | 358,04 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.