Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1446
Назва: Дошкільне музичне виховання: особистісно орієнтований підхід
Автори: Жигаль, Зоряна
Ключові слова: особистісно орієнтоване дошкільне музичне виховання
зарубіжні музично-педагогічні системи
особистісно орієнтована технологія
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Жигаль, Зоряна. Дошкільне музичне виховання: особистісно орієнтований підхід / З. Жигаль // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 59-63. - Бібліогр. в кінці ст. 62-63.
Короткий огляд (реферат): У статті висвітлено теоретичний аспект особистісно орієнтованого дошкільного музичного виховання. Проаналізовано підходи зарубіжних вчених-педагогів, зокрема М. Монтессорі, Р. Штайнера, К. Орфа щодо особистісно орієнтованих технологій навчання і виховання, а також можливості застосування їх у сучасному дошкільному музичному вихованні. Музичне виховання дошкільників розглядається як важливий засіб формування їхньої особистості і всебічного розвитку. Висвітлені принципи та особливості особистісно орієнтованого дошкільного музичного навчання та виховання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1446
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155442-Текст статті-338182-1-10-20190130.pdf240,71 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.