Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1448
Назва: | Застосування моделі Blended Learning під час викладання курсу "Іноземна мова за професійним спрямуванням" |
Автори: | Гарбуза, Тетяна |
Ключові слова: | технологія інформаційно-комунікативні технології змішане навчання моделі іноземна мова вища освіта |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Дрогобич: Коло |
Бібліографічний опис: | Гарбуза, Тетяна. Застосування моделі Blended Learning під час викладання курсу "Іноземна мова за професійним спрямуванням" / Т. Гарбуза // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 68-71. - Бібліогр. в кінці ст. 71. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядається освітня концепція, змішане навчання, яка поєднує в собі всі характеристики інформаційних освітніх технологій. На сьогодні серед учених немає єдиного погляду на зміст цього явища. На підставі аналізу наукової літератури автором проаналізований зміст та ознаки поняття “змішане навчання”, здійснена та узагальнена класифікація його моделей. Зазначено, що використання змішаного навчання у вищій освіті розв’язує проблеми індивідуалізації, інтенсифікації та оптимізації навчання, є найбільш логічною та природною еволюцією традиційної моделі навчання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1448 |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
155505-Текст статті-338468-1-10-20190131.pdf | 231,47 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.