Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1450
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Медведєва, Алла | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-16T08:02:51Z | - |
dc.date.available | 2022-05-16T08:02:51Z | - |
dc.date.issued | 2018 | - |
dc.identifier.citation | Медведєва, Алла. Теоретичні концепції аналізу сценічного образу актора / А. Медведєва // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С.77. - Бібліогр. в кінці ст. 81. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1450 | - |
dc.description.abstract | Стаття розкриває теоретичні концепції з проблеми аналізу сценічного образу в процесі професійної підготовки актора. Виявлено, що досліджене питання набуває актуальності, як системи з основними інтегральними елементами, якими повинен володіти актор на сцені. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних науковців, який свідчить, що у контексті дослідження розглянуте питання є актуальним та вагомим щодо висвітленого поняття. Можна відзначити актуальність цієї проблематики у переломленні до проблем сценічного мистецтва актора ці питання залишаються важливими в усі періоди історичного розвитку. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.publisher | Дрогобич: Коло | uk_UA |
dc.subject | актор | uk_UA |
dc.subject | сценічний образ | uk_UA |
dc.subject | творчість | uk_UA |
dc.subject | мистецтво | uk_UA |
dc.subject | маска | uk_UA |
dc.title | Теоретичні концепції аналізу сценічного образу актора | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
155507-Текст статті-338472-1-10-20190131.pdf | 328,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.