Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1450
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМедведєва, Алла-
dc.date.accessioned2022-05-16T08:02:51Z-
dc.date.available2022-05-16T08:02:51Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationМедведєва, Алла. Теоретичні концепції аналізу сценічного образу актора / А. Медведєва // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С.77. - Бібліогр. в кінці ст. 81.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1450-
dc.description.abstractСтаття розкриває теоретичні концепції з проблеми аналізу сценічного образу в процесі професійної підготовки актора. Виявлено, що досліджене питання набуває актуальності, як системи з основними інтегральними елементами, якими повинен володіти актор на сцені. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних науковців, який свідчить, що у контексті дослідження розглянуте питання є актуальним та вагомим щодо висвітленого поняття. Можна відзначити актуальність цієї проблематики у переломленні до проблем сценічного мистецтва актора ці питання залишаються важливими в усі періоди історичного розвитку.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectакторuk_UA
dc.subjectсценічний образuk_UA
dc.subjectтворчістьuk_UA
dc.subjectмистецтвоuk_UA
dc.subjectмаскаuk_UA
dc.titleТеоретичні концепції аналізу сценічного образу актораuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155507-Текст статті-338472-1-10-20190131.pdf328,33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.