Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1450| Назва: | Теоретичні концепції аналізу сценічного образу актора |
| Автори: | Медведєва, Алла |
| Ключові слова: | актор сценічний образ творчість мистецтво маска |
| Дата публікації: | 2018 |
| Видавництво: | Дрогобич: Коло |
| Бібліографічний опис: | Медведєва, Алла. Теоретичні концепції аналізу сценічного образу актора / А. Медведєва // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С.77. - Бібліогр. в кінці ст. 81. |
| Короткий огляд (реферат): | Стаття розкриває теоретичні концепції з проблеми аналізу сценічного образу в процесі професійної підготовки актора. Виявлено, що досліджене питання набуває актуальності, як системи з основними інтегральними елементами, якими повинен володіти актор на сцені. Проведено аналіз теоретичних праць вітчизняних науковців, який свідчить, що у контексті дослідження розглянуте питання є актуальним та вагомим щодо висвітленого поняття. Можна відзначити актуальність цієї проблематики у переломленні до проблем сценічного мистецтва актора ці питання залишаються важливими в усі періоди історичного розвитку. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1450 |
| Розташовується у зібраннях: | Журнал “Молодь і ринок” |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| 155507-Текст статті-338472-1-10-20190131.pdf | 328,33 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.