Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1453
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРогульська, Оксана-
dc.date.accessioned2022-05-16T08:25:03Z-
dc.date.available2022-05-16T08:25:03Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationРогульська, Оксана. Доцільність використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов / О. Рогульська // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст. 86-87.uk_UA
dc.identifier.urihttp://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1453-
dc.description.abstractУ статті досліджено доцільність використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземної мови, які відкривають небачені досі перспективи у розв’язанні важливих завдань та ведуть за собою перехід від традиційної схеми репродуктивної передачі знань до нової, креативної форми навчання. Доведено, що використання мультимедійних презентацій у підготовці майбутніх вчителів іноземної мови, зокрема на заняттях з іноземної мови, забезпечує функцію передачі інформації, а також отримання зворотного зв’язку в процесі її сприйняття та засвоєння, оскільки інформація, представлена в наочній формі, є найбільш доступною для сприйняття, засвоюється легше і швидше.uk_UA
dc.language.isouauk_UA
dc.publisherДрогобич: Колоuk_UA
dc.subjectінформаційні технологійuk_UA
dc.subjectмультимедійні технологіїuk_UA
dc.subjectмайбутні учителі іноземної мовиuk_UA
dc.subjectмультимедійні презентаціїuk_UA
dc.titleДоцільність використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мовuk_UA
dc.typeСтаттяuk_UA
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155508-Текст статті-338474-1-10-20190131.pdf569,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.