Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1453
Назва: Доцільність використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов
Автори: Рогульська, Оксана
Ключові слова: інформаційні технологій
мультимедійні технології
майбутні учителі іноземної мови
мультимедійні презентації
Дата публікації: 2018
Видавництво: Дрогобич: Коло
Бібліографічний опис: Рогульська, Оксана. Доцільність використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов / О. Рогульська // Молодь і ринок. - 2018. - № 12. - С. 82-87. - Бібліогр. в кінці ст. 86-87.
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено доцільність використання мультимедійних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземної мови, які відкривають небачені досі перспективи у розв’язанні важливих завдань та ведуть за собою перехід від традиційної схеми репродуктивної передачі знань до нової, креативної форми навчання. Доведено, що використання мультимедійних презентацій у підготовці майбутніх вчителів іноземної мови, зокрема на заняттях з іноземної мови, забезпечує функцію передачі інформації, а також отримання зворотного зв’язку в процесі її сприйняття та засвоєння, оскільки інформація, представлена в наочній формі, є найбільш доступною для сприйняття, засвоюється легше і швидше.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1453
Розташовується у зібраннях:Журнал “Молодь і ринок”

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
155508-Текст статті-338474-1-10-20190131.pdf569,5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.