Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1456
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Коновальчук, Валентина | - |
dc.date.accessioned | 2022-05-16T08:31:05Z | - |
dc.date.available | 2022-05-16T08:31:05Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Коновальчук, Валентина Становлення та сутність поняття "простір освіти" / В. Коновальчук // Людинознавчі студії : зб. наук. праць ДДПУ / М-во освіти і науки України, ДДПУ ім. І. Франка ; [ред. кол.: Н. В. Скотна (гол. ред.), Т. І. Біленко, В. А. Бодак та ін.]. – Дрогобич : ВВ ДДПУ ім. І. Франка, 2014. – Вип. 30 : Філософія. – С. 191-203 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.dspu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1456 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена науково-теоретичному аналізу поняття“простір освіти”на основі виявлення семантичного наповнення інтегрованих у ньому змістів вихідних компонентів “простір” та “освіта”. Представлена спроба аналізу історичного становлення досліджуваних понять і визначальних параметрів простору освіти: фрактальність, творчо-розвивальний характер, рефлективність, довірчий характер, які є основою розкриття та розвитку самобутнього творчого потенціалу особистості. | uk_UA |
dc.language.iso | ua | uk_UA |
dc.subject | освітній простір, | uk_UA |
dc.subject | фрактальність | uk_UA |
dc.subject | рефлексивність | uk_UA |
dc.subject | довіра | uk_UA |
dc.title | Становлення та сутність поняття "простір освіти" | uk_UA |
dc.type | Стаття | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Людинознавчі студії. Серія Філософія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
коновальчук (2).pdf | 229,24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.